donderdag 25 augustus 2016

De eerste echte week.. en andere dingen!

Chip 'n Dale / Tic 'n Tac / Chip 'n Chop / Knabbel 'n Babbel
Die twee kletsen de oren van je kop kan ik je vertellen! Chip neemt bijna altijd het voortouw en Dale volgt net iets later... Nu ik ze beter heb leren kennen weet ik ze goed uit elkaar te houden niet alleen door hun gedrag, maar ook hun uiterlijk. Chip heeft een klein zwart neusje en twee tanden recht naast elkaar.. Dale daarentegen heeft een grote rode neus en twee ver van elkaar afstaande voor tanden. Vorige week heb ik vooral Chip goed leren kennen en ben ik met hem het park in geweest om de gasten te ontmoeten. Overweldigend, leuk, emotioneel, dramatisch en chaotisch zijn een paar woorden die mij daarbij te binnen schieten.

Er zijn zoveel mensen die Chip 'n Dale willen ontmoeten, een handtekening willen en of een foto.. Ik vond het soms lastig om die twee bij te houden zo snel als alles ging. Sommige mensen worden zo enthousiast dat ze niet meer voor zichzelf instaan.. Gelukkig hebben de Disney karakters daarom altijd een ACC in de buurt. Dat is een persoon die hen helpt alles goed te laten verlopen. Het mooiste wat Chip die dag is overkomen is dat een klein jongetje naar hem toekwam en iets in zijn hand stopte.. Later vertelde hij mij dat hij niet eens wist wat het was, maar door de manier waarop het kindje het hem toestopte en zijn hand dichtdeed wist hij dat het iets bijzonders was. In de drinkpauze van Chip 'n Dale deed hij zijn hand open en zag hij een heel klein hazelnootje in zijn hand. Lief he? Het kleine jongetje had hem dat gegeven omdat eekhoorns natuurlijk graag nootjes eten.. Omdat ik er zo emotioneel van werd heeft Chip mij het nootje gegeven! Ik zal het altijd bewaren.



Plassen in een plastic bekertje
Wat je al niet moet doen om hier te werken... Een medische keuring, jawel! Met alle 14 meiden gingen we op pad naar het gebouw waar wij de dokter moesten bezoeken. Eerst werd ons heel vriendelijk gevraagd of we een urine sample wilde inleveren. We kregen daarvoor een plastic bekertje.. en dan bedoel ik niet een stevig plastic bekertje, maar echt een party plastic bekertje! Hahaha van het lachen piesten we al bijna in ons broek.. Kwam dat even mooi uit ;)

Daarna kregen we een gehoortest en een oogtest en werden we nog even gecheckt door de dokter. Ik ben gezond en wel, dus dat is fijn!

Mijn vrije dag
Vorige week zijn papa, mama en ik samen naar Disneyland geweest om de parken te bezoeken. Ze vonden het net als ik prachtig! Bij de parade kreeg mama zelfs stiekem een beetje tranen in haar ogen..

Gisteren was ik vrij! Papa en mama waren er nog (de laatste dag) en daarom hebben we de dag samen doorgebracht. We hebben wat boodschappen voor mij gehaald, een heel mooi chateau bezocht met allemaal 18e eeuwse meubelen en kledingstukken en daarna de dag afgesloten bij Pizza di Roma. Want ja als je in Frankrijk bent eet je natuurlijk.... pizza!!

En toen gingen ze weg... lieten ze mij alleen achter... Ik vond het wel even lastig, maar ik weet dat ik dit kan! Ik spreek ze elke dag en zie ze vast snel weer.

07.15 uur wat een tijd
Vanochtend begon mijn werkdag om 07.15.. Om 06.03 zat ik in de bus. Het viel me mee! Ik had het erger verwacht haha. Vandaag heb ik de dag samen met vooral Dale doorgebracht. Natuurlijk was Chip er ook, maar ik heb mij nu gefocust op Dale. Morgen en overmorgen waarschijnlijk ook! Zondag ben ik vrij... en dan gaan we alweer naar de tweede echte werkweek!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten