dinsdag 16 augustus 2016

Lange, maar leuke dagen!

De eerste dagen zitten er alweer op
Dat ging echt zo ontzettend snel! Niet normaal.. Het is alweer dinsdag! De afgelopen dagen heb ik het park steeds beter leren kennen en weet ik ontzettend veel over de geschiedenis van Walt Disney. Je hoort de naam Disney zo veel dat je bijna niet meer beseft dat het om een persoon gaat die dit allemaal heeft bedacht. Prachtige video's heb ik gezien over het ontstaan van de Disney animaties en de verschillende parken. Wel waren we alle 13 (ons groepje!) helemaal gaar na al deze informatie en het rondslenteren in het park. Het park is zo groot en zo mooi! Ik was zelf nog nooit in Disneyland geweest dus het was echt een hele ervaring. Alles is zo goed gedetailleerd, ongelofelijk!

Disney figuren ontmoeten
Ik zal de komende tijd veel Disney karakters persoonlijk ontmoeten. Met sommige zal ik hoop zelfs heel goed bevriend raken! Vandaag heb ik Knabbel & Babbel ontmoet. Met Knabbel heb ik vandaag al veel gekletst! De rest van deze week zal ik nog veel tijd met hem doorbrengen. Aan het eind van deze week mag ik waarschijnlijk zelfs met hem mee het park in! Ontzettend spannend, maar tegelijk heel leuk!

Boodschappen doen
De supermarkten in Frankrijk zijn echt duur. De dingen waar je in Nederland heel weinig voor betaald zijn hier duur en de dingen waar je in Nederland veel voor betaald zijn hier een stuk goedkoper.. heel vreemd.. De Auchan is het dichtste bij mijn appartement met de bus, maar gelukkig zit er ietsje verder ook nog een Lidl! Die is toch iets goedkoper...

Het weer
Het is gloeiend heet hier! Mijn god. Haha! Heerlijk als je een vrije dag hebt, maar niet als je de hele dag in een pretpark rondloopt.. Volgens de meeste mensen hier raak je er snel genoeg aan gewend. Let's hope!

De komende dagen
Deze week staat in het teken van het leren kennen van de karakters. Elke dag beginnen we om 9.00 uur en zijn we klaar om 17.00 uur. Ik vind dat zelf wel prettig omdat je op deze manier een soort structuur hebt. Vanaf volgende week heb ik in 1 week verschillende tijden dus daar moet ik even goed op letten. Ik heb er in ieder geval heeeeel veel zin in! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten