zaterdag 6 augustus 2016

De laatste dagen in de Lage Landen..

De laatste dagen hier in Nederland zijn nu dan toch echt aangebroken.. Aankomende woensdag vertrekken mijn ouders en ik met de auto richting Frankrijk! Mijn Disney avontuur komt steeds dichterbij...

Woensdagmiddag komen we, als alles meezit in het verkeer, aan! Ik slaap de eerste avond samen met mijn ouders in een gehuurd appartementje. Donderdagmiddag ga ik voor het eerst naar Disneyland om mijn contract te tekenen en de sleutel van mijn woninkje te ontvangen. Ik ben zo benieuwd hoe het eruitziet! Meer informatie dan ''we ontmoeten je graag op 11 augustus op de volgende locatie..'' heb ik eigenlijk niet, haha. In de formulieren die ik heb gekregen staat wel aangegeven wat er in de woning aanwezig is en wat niet, dat is wel fijn! Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, want wat verstaan ze onder blankets.. bedoelen ze dan een dekentje, beddenovertrek of de lakens? Voor de zekerheid neem ik gewoon mijn bedspullen van thuis mee, als het niet nodig blijkt te zijn nemen mijn ouders het wel weer mee terug. Toch handig he die ouders? Grapje hoor mam en pap!

Nee heel eerlijk ben ik erg blij dat mijn ouders de eerste twee weken nog in de buurt zijn. Ik mag dan wel aan het werk zijn, maar het is wel fijn om gezellig samen te eten en op een vrije dag de stad eens te verkennen. Daarna zal ik toch echt zelf moeten overleven, haha! Met mijn potje pindakaas, jong belegen kaas, beschuitrol en natuurlijk chocolade vlokken moet ik het toch allemaal wel redden!

Wordt vervolgd....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten