maandag 5 september 2016

Halloween is coming....

3 weken alweer.. 
Ondertussen ben ik hier nu alweer 3 weken.. Ik begin al aardig in het ritme te komen hier! Waar ik wel nog steeds aan moet wennen als ik naar mijn rooster kijk is dat de Fransen hun week beginnen op zondag. Ja, maf he? Sowieso heb ik de afgelopen weken al gemerkt dat organiseren niet iets is wat natuurlijk komt hier in Frankrijk. Over het algemeen loopt alles heel soepel op het werk, maar soms zijn ze zo niet handig met het indelen van shifts. Ik had met nog een aantal meiden repetities en diezelfde middag zouden we parade doen. Komen ze melden dat ze al te veel mensen op de parade hebben.. uhm ja? Die heb je zelf laten komen voor die shift.. wij waren hier al dus had je die mensen niet hoeven laten komen. Een van de Nederlandse jongens zei al tegen me dat als dit nooit zo zou werken als er Nederlanders hier de leidinggevenden waren, haha!

Early magical hours/extra magical hours
Met de early magical hours begin je vroeg zoals de naam al zegt. Je loopt die ochtend en een gedeelte van de middag mee met een of meerdere Disney karakters. Ik vind de EMH shift leuk om te doen! Vooral omdat het over het algemeen nog aardig rustig is (lees: de kinderen nog niet te veel suiker op hebben) en het qua temperatuur nog uit te houden is! Morgen heb ik er een en begin ik om 07.45 uur.. Ik ben wel al om 15.45 uur klaar! Vorige week tijdens de early magical kreeg Dale een hele mooie tekening van een van de gasten. Hij vroeg mij of ik de tekening wilde laten zien op mijn blog, dus hier komt ie!


Can you feel the autumn breeze now
Ik heb zooooooveel zin in de Halloween parade! Vorige week heb ik veel repetities gehad voor de Halloween parade en het wordt zo gaaf! :) Ik heb twee dagen volop getraind en heb binnenkort weer een refreshing repetitie. De normale Disney Magic on Parade is elke dag om half 6 's avonds. De Halloween parade is meerdere keren per dag vanaf de maand oktober tot 2 november. Hij begint bij vanaf Fantasyland naar Mainstreet en keert daarna terug vanaf Mainstreet naar Fantasyland. Ik mag binnenkort dus dansen in de parade en ondertussen genieten van het mooie uitzicht van het roze paleis!

Het is zo leuk om iedereen bezig te zien met de Halloween voorbereidingen! Iedereen heeft er zoveel zin in :) Ik heb zelf nog nooit echt iets met Halloween gedaan dus ik ben benieuwd wat ik allemaal ga meemaken, het ziet er naar uit een groot feest te worden. :)


Bijtje
Ook heb ik repetities gehad voor de bijtjes in de Disney Magic on Parade. De bijtjes dansen samen met Eeyore, Knorretje en Tijgetje! Vanaf nu kunnen ze me tijdens de parade dus ook inzetten als bijtje. Hier heb ik heel veel zin in!

Nu maar rustig aan gaan slapen want morgen begin ik lekker vroeg....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten