woensdag 9 november 2016

Pinguïn..

Precies een week geleden was mijn allerlaatste werkdag bij Disneyland Parijs. Het voelt eerlijk gezegd al langer terug.. heel gek!

Mijn laatste dag was een vroege dienst.. haha, heerlijk! Ik begon om 07.45 uur. Mijn ervaring leerde dat als ik die tijd moest beginnen ik altijd vriendjes was met Chip & Dale dus heb ik voor mijn laatste werkdag niets speciaals aangevraagd.. Je voelt het misschien al aankomen maar ik was helaas geen vriendjes met Chip & Dale die dag. Ik werd samen met Mr. Penguin in het Disneyland Hotel geplaatst.. Dat zag ik echt niet zitten.. ik kon wel janken! Precies de dag dat ik het aan het toeval overliet kreeg ik wat te doen waar ik echt tegenop zag. Nou ja het was niet anders.


Lottie ging na mij vragen wat ze die dag ging doen en kreeg te horen dat ze vriendjes was met Mickey in Café Mickey. Toen kon ik echt wel janken, ik kon dus niet eens met haar samen.. :(
De dame bij Character 1 zag dat we baalden en zorgde ervoor dat ik met Mr. Penguin ook in Café Mickey werd ingedeeld. Heel fijn! Nu kon ik de dag in ieder geval doorbrengen met een vriendin!!

Ook al werd het niet de laatste dag waarop ik had gehoopt werd het alsnog een hele leuke! :-) Ook een voordeel was dat ik eerder klaar was met werken dan de meeste anderen en dus meer tijd had mijn kamer schoon te maken en uit te ruimen.

Ik verwachte papa pas rond het avondeten, maar hij stuurde een berichtje dat hij bij een parkeerplaats stond bij Disney! Wat een luxe, werd ik nog opgehaald van mijn laatste werkdag ook..! En Lottie had dus ook mazzel haha.

Samen hebben we al mijn spullen in papa's auto gezet en ben ik gaan schoonmaken. 's Avonds zijn papa en ik gezellig uiteten geweest (en ja alweer bij Pizza Di Roma haha, ze gaan ons daar nog missen!). Dezelfde avond was er een verjaardagsfeestje in La Gape een gezellige bar waar ook vaak karaoke word verzorgd. Daar hadden we met heel veel mensen afgesproken, natuurlijk voor de verjaardag van Maggie, maar dus ook om afscheid van elkaar te nemen.

Dit viel me nogal zwaar.. Lottie stond al te huilen nog voordat ik gedag had gezegd en voor ik het wist had ik Molly ook aan het huilen gemaakt. Nou daar stonden we dan met z'n allen... te huilen! M'n vader vond het een erg grappig gezicht haha. In een relatief korte periode heb ik veel van de meiden uit mijn groep heel goed leren kennen. Ik ga hun persoonlijkheden ook zeker missen! Lottie vind dat we jaarlijks een reünie moeten houden, haha. Wie weet!

Ik heb veel geleerd tijdens mijn maanden Disneyland. Op mezelf zijn, vrienden maken, discipline en nog meer doorzettingsvermogen. Ik ga deze baan echt missen, maar ik ben ook toe aan andere uitdagingen.

Hier begint het pas...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten